Fa'avae galue o le fa'asologa o le Mana

E mafai e le masini taimi eletise ona amata le suiga o le eletise o mea faigaluega taʻitasi e tusa ai ma le faʻatonuga mai mea faigaluega pito i luma i mea faigaluega pito i tua.A motusia le eletise, e mafai ona tapunia ituaiga uma o masini eletise fesoʻotaʻi i le faʻatonuga mai le pito i tua i le pito i luma, ina ia mafai ona pulea ma pulea ituaiga uma o masini eletise i se auala maopoopo ma autasi, ma le gaioiga. mea sese e mafua mai i le tagata e mafai ona alofia.I le taimi lava e tasi, e mafai foʻi ona faʻaitiitia le aʻafiaga o le eletise maualuga ma le maualuga o loʻo gaosia e masini eletise i le taimi faʻafefe i luga o le eletise, i le taimi lava e tasi, e mafai foi ona aloese mai le aʻafiaga o le taimi nei i luga o meafaigaluega. ma e oʻo lava i le faʻaumatiaina o mea eletise, ma mulimuli ane faʻamautinoa le mautu o le eletise atoa ma le eletise.

Fa'asologa o malosiaga1(1)

E mafai ona pulea le sapalai eletise 8 faʻatasi ai ma le 2 ausilali fesoasoani

Malosiagafa'asologagaluega o masini

O le masini taimi, lea e faʻaaogaina e pulea ai le faʻaogaina / tapeina o masini eletise, o se tasi lea o mea e manaʻomia mo ituaiga uma o inisinia leo, televise faʻasalalauga, masini komepiuta ma isi inisinia eletise.

O le laulau lautele pito i luma o loʻo faʻatutuina ma le ki autu o le mana ma vaega e lua o moli faʻaalia, o le tasi vaega o le faʻaalia o le eletise, o le isi vaega o le faʻaaliga o le setete pe o le valu fesoʻotaʻiga eletise e faʻamalosia pe leai, lea e faigofie. mo le faaaogaina i le fanua.O le backplane ua faʻapipiʻiina i vaega e valu o le AC sockets e pulea e le ki, o vaega taʻitasi o le eletise e otometi ona faʻatuai 1.5 sekone e puipuia ai masini faʻatonutonu ma faʻamautinoa le faʻaogaina o le faʻaogaina o le tino atoa.O le maualuga o lo'o fa'atagaina i le taimi nei mo soketi ta'itasi ta'itasi e 30A.

Faʻaaogaina le auala o le malosifa'asologa

1. A amata le ki, e amata le masini taimi i le faasologa, ma pe a tapunia, o le taimi e tapunia e tusa ai ma le faʻasologa faʻasolosolo.2. Faʻaaliga faʻaalia moli, faʻaalia le tulaga galue o le 1 x power outlet.A ola le moli, e ta'u mai ai ua ola le so'o o le auala, ma pe a pe le moli, ua ta'u mai ai ua motusia le so'o.3. Voltage faʻaaliga laulau, o le voltage o loʻo iai nei e faʻaalia pe a faʻaalia le aofaʻi o le eletise.4. Sa'o i le socket, e le pulea e le ki amata.5. Ea ki, anti-leakage ta'amilosaga pupuu overload otometi tripping, meafaigaluega puipuiga saogalemu.

A faʻaalia le masini taimi eletise, o le faasologa o le eletise e amata taʻitoʻatasi mai le CH1-CHx, ma o le faʻasologa amata o le faʻaogaina o le eletise lautele e mai le maualalo o le eletise i le maualuga o le eletise tasi i le tasi, pe mai le pito i luma i le masini. meafaigaluega pito i tua taitasi.I le faʻaaogaina moni, faʻapipiʻi le socket faʻapipiʻi o le numera tutusa o le masini taimi e tusa ai ma le tulaga moni o masini eletise taitasi.

Fa'asologa o le malosi2(1)

Numera o Alalesi Fa'atonuga Taimi: 8 feso'ota'iga so'o eletise (vaega pito i tua)


Taimi meli: Me-22-2023