O le a le eseesega i le va o le KTV processor ma le faʻafefiloi faʻamalosi

O le KTV processor ma le faʻafefiloi o mea faʻapipiʻi o se ituaiga o mea faʻalogo, ae o latou faʻamatalaga ma matafaioi e eseese.O le effector o se masini faʻalogo leo e faʻaaogaina e faʻaopoopo ai le tele o faʻalogo leo e pei o le reverb, tuai, faʻalavelave, tali, ma isi. E mafai ona suia le faʻailoga leo muamua e maua ai faʻalogo leo ma uiga leo eseese. KTV processor e faʻaaogaina lautele i leo. gaosiga ma e mafai ona faʻaaogaina i le tele o vaega e pei o le gaosiga o musika, gaosiga o ata tifaga, gaosiga o TV, faʻasalalauga faʻasalalauga ma isi.O se mea fa'afefiloi fa'afefiloi e ta'ua fo'i o le fa'amalo malosi, o se fa'aliga fa'alogo leo e masani ona fa'aogaina e fa'ateleina fa'ailo leo.E masani ona faʻaaogaina e faʻaitiitia ai le faʻalogo leo mai se puna faʻailoga ina ia mafai ona tuʻuina atu i se faʻamalosi malosi mo le faʻalauteleina.I totonu o se masini faʻalogo, e masani ona faʻaogaina le faʻafefiloi o mea faʻapipiʻi e pulea ai le maua, faʻailoga-i-leo leo ma le tele o tali o le faailo leo.

E ui o le KTV processor ma le fa'afefiloi o mea fa'apipi'i e aofia i masini fa'alogo, o latou matafaioi ma auala e galulue ai e matua'i ese lava.O le eseesega autu e pei ona taua i lalo:

1. Matafaioi eseese

O le matafaioi autu a le mea faʻamalosi o le faʻaopoopoina o le tele o aʻafiaga leo, ae o le matafaioi a le faʻafefiloi o mea faʻapipiʻi o le faʻateleina lea o le leo leo.

2. Fa'ailoga fa'ailoga eseese

O a'afiaga e masani lava ona galue e ala i le fa'agaioia o fa'ailoga numera, a'o fa'aogaina e fa'afefiloi fa'alilolilo fa'agasologa o fa'ailoga analog e fa'ateleina ai le fa'alogo leo.

3. Eseese fausaga fausaga

O le a'afiaga o le masini e masani lava ona iloa e se tasi pe sili atu tupe meataalo, ae o le faʻafefiloi faʻapipiʻi e masani ona iloa e paipa, transistors poʻo fesoʻotaʻiga tuʻufaʻatasia ma isi vaega.

Mai le eseesega o loʻo i luga, e mafai ona vaʻaia o faʻataʻitaʻiga o le faʻaogaina o le gaosiga ma le faʻafefiloi o mea faʻapipiʻi e eseese foi.

I le gaosiga o musika, o aʻafiaga e faʻaaogaina lautele i le tele o faʻaoga e pei o aʻafiaga o kitara, faʻaogaina o paʻu, ma faʻasaʻoga leo.E masani ona faaaoga e le au ta kitara aafiaga e faataitai ai aafiaga kitara eseese, e pei o le distortion, chorus, slide, etc. Drummers, i le isi itu, e masani ona faaaoga aafiaga e faataitai ai aafiaga kitara eseese.E fa'aogaina e le au ta'avale a'afiaga e fa'agasolo ai pa'u, e pei o le fa'aluaina, fa'amalosi, tuai, ma isi.A o'o i le fa'asa'oga leo, e mafai ona fa'aopoopo i ai a'afiaga e pei o le reverb, chorus, ma compression e fa'atupu ai le leo sili ona lelei.

Faafefiloi amplifiers, i le isi itu, e masani lava ona faaaoga e pulea le maua ma le tele o le tali atu o le faailo ina ia mautinoa o le leo leo o loo faatuatuaina tuuina atu i le malosi amplifier mo le faalauteleina.E masani ona fa'aogaina i masini fa'aulufale e pei o fa'alogo ma mea fa'alogo e fa'amautinoa ai latou te maua le fa'alogo sili ona lelei.

I se faapuupuuga, o aʻafiaga ma faʻafefiloi amplifiers e faia se sao e le mafai ona suia i le gaosiga o leo.Ina ia ausia taunuuga sili i le gaosiga o leo, e taua le malamalama i eseesega ma faʻaoga i le va o nei masini e lua.


Taimi meli: Ian-29-2024